Notice: Undefined index: in /home/instru35/public_html/storage/modification/catalog/controller/startup/startup.php on line 82Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/instru35/public_html/storage/modification/catalog/controller/startup/startup.php on line 82 Мультимарковий автосканер LAUNCH X-431 PRO3

Мультимарковий автосканер LAUNCH X-431 PRO3

TOP
  • Launch
  • Виробник:  Launch
  • Доступність:  Замовлення
  • Код товару:  X-431 PRO3

63thousand_point000decimal_point00грн.
   


Характеристики
  • Характеристики
  • Ініціалізація кута повороту колісТак
  • АдаптаціяТак
  • Відображення поточних параметрів системиТак
  • Кодування блоків керуванняТак
  • Контроль оліїТак
  • Можливість виходу на принтерТак
  • Перевірка ESPТак
  • Перевірка виконавчих механізмівТак
  • Розблокування іммобілайзераТак
  • Скидання сервісних інтервалівТак
  • Управління виконавчими механізмамиТак
  • Читання та стирання кодів несправностейТак
Опис
Мультимарковий автосканер LAUNCH X-431 PRO3 НОВИНКА! X-431 PRO3 Екран 10.1", батарея 7000мАч, процесор 1,4ГГц, оперативна пам'ять 2Гб, понад 110 програм + новий покращений адаптер DBScarV. При покупці сканера до кінця 2019 року - безкоштовні оновлення програмного забезпечення на протязі 3-х. базі 4-х ядерного процесора з частотою 1.4 ГГц, що дозволяє мінімізувати час, що витрачається на діагностику; Bluetooth-адаптера останнього покоління DBScar5, який дає можливість проводити віддалену діагностику на відстані до 10 метрів від автомобіля; оновлень ПЗ, а також отримання інформаційної техпідтримки; Максимально простий та зручний інтерфейс з високим рівнем русифікації; можливість підключення додаткового модуля Launch HD BOX 3, що дозволяє діагностувати вантажні автомобілі; Опціональна можливість друкування результатів діагностики (при купівлі опціонального Wi-Fi принтера). Функціональні особливості: Ідентифікація систем ЕБУ та виведення їх паспортних даних з можливістю роздруківки через USB-з'єднання; Читання та видалення кодів помилок у системах автомобіля; Тести для автоматичного читання DTC у всіх ЕБУ з функцією складання DTC-звітів; Читання поточних системних параметрів; Читання потоків даних у системах транспортного засобу; Тести (активація, керування) виконавчих механізмів; Адаптація та кодування ЕБУ; Спецфункції (в окремій програмі); Автоматичне визначення автомобіля за VIN-номером; Функція дистанційної діагностики. Ми надаємо 2 роки ОФІЦІЙНОЇ гарантії від виробника на сканер X-431 PRO3. ПРОГРАММНОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ В КОМПЛЕКТЕ 1. Demo - демонстрационный режим Программы для сервисного обслуживания 2. Reset battery matching 3. Reset exhaust 4. Reset solar term door matching 5. Reset tire pressure monitoring system maintenance 6. Reset Brake diagnosis software (Reset brake zero diagnostic software) 7. 8. 9. X431 Auto Search (программа автопоиска блока управления) США 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. Австралия 19. Australia Ford 20. Бразилия 21. 22. Китай 23. 24. BYD (Flyer) 25. Changan vehicle 26. ChangCheng (GreatWall) 27. 28. 29. Foton 29. 30. Gonow Auto 31. 32. Haima 33. 34. Jiangling 35. Reset battery matching diagnostic software 36. Reset diesel particulate filter regeneration maintenance 37. Reset exhaust diagnostic software 38. RESET injector diagnosis software encoding 39. RESET security 40. RESET tooth learning diagnosis software 41. 42. SGMW 43. Tianjin FAW 44. Weili 45. X431, ECUAID 46. 47. Xiamen Golden 48. XiaoKang 49. XinKai 50. ZhongShun 51. Zhongxing 52. Иран 53. X431, SAIPA Европа 54. 55. 56. 57. 58. 59. 60. 61. 62. 63. 64. 65. 66. 67. 68. 69. 70. 71. 72. 73. 74. 75. 76. 77. 78. 79. 80. Mahindra 81. MalaysiaAsiaPacificPerodua specialdiagnosticsoftware 82. MalaysiaAsiaPacificproton specialdiagnosticsoftware 83. 84. 88. INDIAN MARUTI diagnostic software 87. X431, INDIAN TATA diagnostic software Японія 88. X431, SAIPA diagnostic software 89. 90. 91. 92. 93. 94. 95. 96. 97. Корея 98. 99. 10. 103. 104. X431, Samsung diagnostic software Малайзія 105. 106. Россия 107. 108. Африка 109. S.Africa Opel Тайланд 110. Не рекомендуем использовать прибор для диагностики отечественных авто, таких как Daewoo (Дэу), ЗАЗ, ВАЗ, ГАЗ, УАЗ и тем более для диагностики грузового автотранспорта - прибор может выйти из строя из-за неправильной распиновки или перенапряжения на диагностической колодке! Для діагностики вітчизняного автотранспорту рекомендуємо використовувати у комплекті з X-431 PRO3-. Базові функції Ідентифікація Ідентифікація – це зчитування з ЕБУ ідентифікаційних даних блоку керування та/або автомобіля загалом. Як правило, в ЕБУ є інформація про тип блоку управління, номер версії програмного та апаратного забезпечення, VIN-номер автомобіля та ін. Часто ця можливість недооцінюється. Потрібно пам'ятати, що ця інформація потрібна і для контролю коректності вибору варіанта блоку управління (а відповідно і діагностичного протоколу) у сканері та для правильного підбору технічної документації у процесі подальшої поглибленої діагностики та ремонту автомобіля. На ряді автомобілів, де автоматичного визначення типу блоку керування відсутня, функція ідентифікації дає можливість правильно переобрати тип блоку керування, з'єднавшись «хоч через якийсь» протокол і подивившись паспорт блоку. За наявності автоматичного визначення типу блоку функція дає можливість переконатися в правильності вибору типу блоку. У випадках, коли тип блоку прямо не вказується в паспорті блоку, уточнити його можна в будь-якій пошуковій системі, забивши в неї номер програмного та/або апаратного забезпечення блоку. Зчитування та розшифрування кодів несправностей Під час роботи електронний блок керування стежить за параметрами роботи автомобіля за показаннями датчиків. У тому випадку, якщо ЕБУ вважає некоректні дані з датчиків або невірно визначить розрахункові величини на їх основі (наприклад, ЕБУ фіксує обрив лінії датчика, коротке замикання, відхилення даних з датчика від нормативів і т.п.), то в пам'ять ЕБУ записується, так званий, код несправності (DTC - Diagnostic Trouble). Зчитування кодів несправностей – це основна функція будь-якого сканера. Вона дозволяє, наприклад, виявляти "блукаючий" несправності, які ніяк себе не виявляють на момент діагностики, проте були зафіксовані блоком управління (контролером) в якийсь момент раніше. Зчитування знімка параметрів (Freeze Frame) Деякі системи самодіагностики на момент виявлення несправності фіксують не тільки код несправності, але й значення основних поточних параметрів роботи двигуна. За допомогою сканера діагност може отримати цю інформацію і зробити висновки, в яких обставинах (і через що конкретно) виникла несправність. Стирання кодів несправностей з пам'яті ЕБУ Цю операцію роблять тоді, коли причина, що викликала запис коду несправності, усунена або хочуть відсіяти випадково виниклі коди несправностей - наприклад, в результаті випадкового попадання в будь-який датчик бруду або води (при цьому "реальна" несправність після очищення пам'яті ЕБУ). Зчитування поточних параметрів (Data Stream, Live Data, Measuring values) У цьому режимі можна зчитувати за допомогою сканера інформацію, що отримується електронним блоком управління, з датчиків з метою її аналізу. Користуючись цією можливістю, діагност може продіагностувати несправний автомобіль, навіть якщо ЕБУ не зміг розпізнати збій, що виник, і не записав які-небудь коди несправностей. Активація або керування виконавчими механізмами У цьому режимі діагност отримує можливість безпосередньо зі сканера через ЕБУ керувати тими механізмами, якими керує ЕБУ - різними клапанами, вентиляторами, форсунками, індикаторами тощо, переконуючись у їхній механічній або електричній справності. Спеціальні функції: Адаптація (Adaptation) і базові установки (Basic settings) Ця функція служить для поєднання блоків керування між собою та/або блоків керування та периферії (датчиків та виконавчих пристроїв) при заміні компонентів на нові, при зносі компонентів або після порушення налаштувань (наприклад, внаслідок зняття/установки під час ремонту). Приватним випадком адаптації є синхронізація між блоком керування двигуном та іммобілайзером. Кодування (Coding) Кодування – це зміна налаштувань блоку керування, зокрема відомостей про комплектацію системи керування. Наприклад, на BMW через процедуру кодування можна змінити налаштування відображення інформації на панелі приладів (милі/кілометри тощо), на VW-Audi "прописується" комплектація блоків управління (наприклад, в блоці управління двигуном прописується наявність автоматичної коробки передач і ін., в блоці управління подушками безпеки - конфігурація, т.е.). Програмування (Programmimg, Flashing) Програмування – це зміна програми (прошивки пам'яті) електронного блоку управління. Відразу треба зазначити, що X-431PRO, як і переважна більшість мультимарочних сканерів, функцій програмування не має. Крім того, природно, не можуть бути виконані деякі інші спеціальні функції, що вимагають онлайн доступу до дилерських серверів. Спеціальні функції розділу RESET OIL RESET Функція скидання індикації сервісних інтервалів заміни олії, технічного обслуговування тощо; BRAKE RESET Обслуговування гальмівної системи, зокрема зведення/розведення механізмів електронного ручного гальма для його обслуговування; BLEEDING - сервісні функції прокачування гальмівної системи Ця сервісна функція забезпечує в процесі «класичної» процедури прокачування гальмівної системи максимально повне видалення повітря з компонентів гальмівної системи, насамперед із гідроблоку ABS/ESP. При невиконанні цієї процедури повноцінне видалення повітря на гальмівних системах з ABS/ESP з одного прокачування є неможливим; SAS RESET - навчання датчиків кута повороту керма Суть цієї спеціальної функції полягає в записі блок управління ESP або окремий блок управління датчика кута повороту керма, даних кута повороту керма, що відповідає нульовому куту, тобто. положенню керма при прямолінійному русі; BAT. RESET - обслуговування системи АКБ / реєстрація заміни АКБ та ін. Суть цієї процедури полягає у занесенні в блок або блоки управління, що відповідають за режим заряду АКБ, інформації про заміну акумулятора, тип та ємність встановленого акумулятора. Виконання процедури забезпечує оптимальний режим заряду АКБ. Вважається, що невиконання процедури прописки знижує термін служби АКБ на 20-30%; ELEC. THROTTLE RLRN - навчання електронної дросельної заслінки Дана процедура дозволяє занести в блок керування двигуном інформацію про крайні положення дросельної заслінки. Виконання процедури необхідне, тому що дросельні заслінки мають певні допуски (відмінності) при виробництві та в процесі експлуатації зазнають як механічного зношування, так і накопичення відкладів бруду, нагару тощо; TPMS RESET - робота з системою контролю тиску в шинах Обслуговування системи потрібне при виході з ладу датчиків системи, заміні датчиків (у тому числі при зміні коліс у зборі при переході літо-зима-літо), а на деяких системах і при підкачуванні коліс; DPF REG. (Regeneration) - запуск сервісної регенерації фільтра сажі Дана процедура запускає примусову регенерацію (у простолюді «пропалювання») сажевого фільтра. Перед проведенням процедури обов'язково ознайомтеся з документацією щодо умов початку та проведення процедури, а також з вимогами безпеки; GEAR LEARN - навчання датчиків положення колінчастого валу На деяких автомобілях (зокрема, GM-групи) в блок управління програмно закладаються жорсткі вимоги до параметрів сигналу датчика положення колінчастого валу. У результаті після виконання ремонтних робіт та/або в результаті зміни характеристик датчика або вінця, що задає, потрібно перенавчання блоку управління двигуном новим параметрам сигналу. IMMO - сервісні функції по роботі з іммобілайзером Як правило, функції роботи з іммобілайзером можна розділити на дві групи: відновлення синхронізації між елементами системи. Перш за все – блок управління двигуном і блоком іммобілайзера або блоком, що виконує функцію іммобілайзера; операції з інформацією про ключі в блоці іммобілайзера – стирання інформації про ключі, перепрописування та/або додавання ключів; INJECTOR - прописка кодів форсунок до блоку управління Ця спеціальна функція стосується систем прямого дизельного упорскування Common Rail, а також частини систем прямого бензинового впорскування (FSI, TFSI тощо). Форсунки таких систем є прецизійними вузлами та працюють із надмалими періодами відкриття, що накладає дуже високі вимоги до обліку блоком керування продуктивності форсунок. Проте, хоч би яким високотехнологічним виробництво, однак, двох однакових форсунок немає, і відхилення від заданої у документації продуктивності, часу спрацьовування тощо., неминучі. Для часткової компенсації цих відхилень фактичні параметри форсунки визначаються на заводі, після чого відхилення фактичних параметрів від заданих кодується, і це маркування наноситься на форсунку. Далі діагност при виконанні цієї спеціальної функції вносить до блоку управління ці коди. Характеристики: Операційна система: Android 7.1.1 Інтерфейс: Російський Процесор: 1,4 ГГц, 4 ядра Екран: 10.1 "(1280 x 800 px) Оперативна пам'ять: 2 ГБ Вбудована пам'ять: 16 ГБ Камера: 5 Мп Інтерфейс: GSM, GPS, 7000 mAh, Li-ion Робоча температура: 10℃ - 55℃ Розміри: 265 x 210 x 30 мм Вага: 892 гАктивація мультимарочного автосканера X-431 PRO3

Теги: Мультимарковий автосканер LAUNCH X-431 PRO3

Характеристики
Ініціалізація кута повороту коліс Так
Адаптація Так
Відображення поточних параметрів системи Так
Кодування блоків керування Так
Контроль олії Так
Можливість виходу на принтер Так
Перевірка ESP Так
Перевірка виконавчих механізмів Так
Розблокування іммобілайзера Так
Скидання сервісних інтервалів Так
Управління виконавчими механізмами Так
Читання та стирання кодів несправностей Так
16.02.2022

Покупаю уже третье поколение сканеров лаунч. В новых сканерах постоянно добавляют новые функции и улучшают планшет с адаптером.

Переваги: Читает много машин

Написати відгук
Внимание: HTML не підтримується! Використовуйте звичайний текст!
Можете додавати скільки завгодно вкладок (табів), з будь-якою інформацією: текст, фото, відео і т.д.